MORFAR! <3

fan vad jag saknar dej morfar, kan inte sluta tänka på dig & alla roliga semestrar och allt vi har haft tillsammans, hela släckten! varför blev det såhär för, jag kanske har kul med mina kompisar och är ute och springer med mina kompisar på nätterna som mamma säger, men bara för det betyder det inte att jag inte tänker på honom, eller sörjer honom. jag önskar så himla mycket att morfar var här bland oss idag, men jag känner att han är här hemma och hälsar på, det har bodde kommit fjärilar och annat till oss, och jag vet att det är morfar. och en natt när virre sov hos mej så drömmde jag en mardröm, och vaknade helt skräckslagen och såg&kände att morfar var där och hållde mej i handen tills jag somnade om! du ska bara veta hur mycket jag älskar dig! och saknar dej varenda minut,timme,dag! en hel del av mitt hjärta har krossats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0