bring it back to the start and never let it end

har jag faktiskt inte gjort så jätte mycket, varit med anderas,simon,ada,emil,gustav :) 
det var la roligt :) 
men dem skulle dra sen till ngn jävla party eller vad det var haha :) 
aja, då drog jag och ada hem och fixade oss sen drog vi till bynn.
var där en stund, drog hem med fader min och nu sitter jag här, har inte ett skit att göra, så tänkte dra på en film, och vänta på att ada&jennifer orka gå ut :)
skola om en vecka då.. 
fan vad suurt!
min design är ju inte den finaste precis, men nu orkar jag inte göra om den igen. 
ska försöka mej på det imorgon, om inte det funkar då får jag la be min fina syster till hjälp :) 
nu sitter jag här helt själv..
och väntar på nathalie, hon som skulle härja med mej, men nej nej hon drar ngn annan stans och härjar istället..
fifaaen,  aja ni får ha det så bra, hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0